Wampir
istota ciemności, żywiąca się krwią ludzką lub zwierzęcą,
o ludzkiej postaci z wydłużonymi kłami. Jest prawie nieśmiertelna.
Wampiry mogą poruszać się tylko w nocy, gdyż światło słoneczne
je pali. Nie zachodzą u nich żadne procesy fizyczne. Nie mogą mieć dzieci.
Wampira zabić można poprzez wbicie kołka w serce lub spalenie.
Zamienionym można zostać poprzez ugryzienie innego wampira.
Wilkołak
człowiek, zamieniający się w wilka. Można zostać zarażonym
(zmienionym poprzez ugryzienie) lub po prostu urodzić się jako
dziecko wilkołaka. Zmiana w wilka następuje zawsze podczas pełni
lub z własnej woli, w dowolnym momencie. Dzieci obojga likantropów
to wilkołaki czystej krwi, jednego - półkrwi, a zmienione
poprzez ugryzienie to wilkołaki zarażone.
Rany na ciele wilkołaka goją się w zastraszająco szybkim tempie.
Rany na ciele wilkołaka goją się w zastraszająco szybkim tempie.
Upadłe anioły
anioły wygnane na ziemię, z powodu buntu przeciwko temu na górze.
Mają postać ludzką, krążą przez wieki po świecie jako nieśmiertelne istoty.
Umierasz, idziesz do nieba, sprzeciwiasz się i zostajesz zsyłany na ziemię jako upadły.
Nie zachodzą u nich żadne zmiany, od czasu śmierci. Nie mogą mieć dzieci.
anioły wygnane na ziemię, z powodu buntu przeciwko temu na górze.
Mają postać ludzką, krążą przez wieki po świecie jako nieśmiertelne istoty.
Umierasz, idziesz do nieba, sprzeciwiasz się i zostajesz zsyłany na ziemię jako upadły.
Nie zachodzą u nich żadne zmiany, od czasu śmierci. Nie mogą mieć dzieci.
Demony
~ sukkub (kobieta), ~ inkub (mężczyzna)
demony przybierające postać nieziemsko pięknych kobiet/mężczyzn,
nawiedzających ludzi we śnie (ale nie tylko) oraz kuszących ich współżyciem seksualnym.
Aby zostać demonem musisz umrzeć i iść do piekła. Jeśli diabeł będzie na tyle
łaskawy, wyśle cię z powrotem na ziemię jako sukkub/inkub.
Elfy
~ wysokie, ~ chochliki, ~ duszki leśne bądź wodne
młode, wiecznie żyjące stworzenia. Elfy wysokie wzrostem przypominają człowieka,
natomiast chochliki i duszki są wielkości lalki barbie.
Stworzenia inteligentne, opanowane i spokojne.
Elfem nie można zostać, takim się po prostu rodzi.
Wróżki / Czarownice
istoty mające moc czynienia czarów.
Wróżki to dobra wersja złych czarownic. Mają ludzką postać, są śmiertelne.
Wróżką/Czarownicą nie można zostać, takim się po prostu rodzi.
Nimfy
~ driady (leśne), ~ lejmoniady (łąkowe), ~ najady (wodne), ~ oready (górskie)
były pięknymi, młodymi i długowiecznymi kobietami. Mieszkały we wsiach, lasach i wodach.
Były duchami pól i ogólnie całej przyrody. Stanowiły uosobienie jej płodności i wdzięku.
Zamieszkiwały groty, gdzie spędzały czas przędąc i śpiewając.
Rodzą się ze środowisk w których żyją - najady z jezior, oready z gór itd.
Syreny
pół ryby, pół kobiety. Swoim śpiewem czarują mężczyzn, by później bezlitośnie
ich zabić. Im są starsze tym dłużej mogą przebywać na lądzie, jednak nie więcej
niż 5h dziennie, gdyż zaczynają się dusić. Gdy zetkną się z wodą, ich nogi
od razu przemieniają się w syreni ogon.
Żywiołaki
~ ognia, ~ wody, ~ ziemi, ~ powietrza, ~ roślin
istoty wyglądające jak ludzie. Do końca nie wiadomo skąd się biorą,
jedne mity mówią że takie się rodzą, inne że stają się nimi poprzez specjalny rytuał.
W zależności od ich rodzaju, potrafią panować nad żywiołem, tworzyć go znikąd
oraz doskonale się w niego "wtapiać".
Łowcy
grupa ludzi doskonale wyszkolonych, żeby łapać i zabijać magicznych.
Są normalnymi śmiertelnikami i można ich zabić,
jednak z tymi umiejętnościami które posiadają jest trudno.
Z pokolenia na pokolenie otrzymują amulety nieśmiertelności,
które zatrzymują starzenie się.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz